Pension George Green Farm

Pension
Pension George Green Farm

1 review over Pension George Green Farm in het Nederlands

Dicht bij vliegveld Stansted gelegen.

Hans
14-10-2010

Bijzonder vriendelijke eigenaars en het transport naar Stansted is zeer prettig. Mooie sfeervolle kamers.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Sep 23 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension George Green Farm in Bishop's Stortford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension George Green Farm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.