Hotel Embankment

HotelWeer vandaag23°14°
Hotel Embankment

We hebben een aantal aanbieders voor Embankment voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Embankment in het Nederlands

Te prijzig

Rinus
29-10-2016

Het Embankment hotel ziet er erg leuk uit en heeft een mooie ligging langs de rivier en de Embenkment Gardens op korte afstand van het stadscentrum.

De kamer was in orde op de douche na die wel erg krap was, het personeel kwam nogal interesseloos over, het ontbijt is sober en de kwaliteit van het diner was onder maat.

Het parkeerterreintje van het hotel is vrij beperkt en snel vol met pubgasten, er rest dan alleen (betaald) parkeren langs de openbare weg.

Al met al krijgt men hier geen waar voor het geld en voor die kamerprijs zijn er betere hotels te vinden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Embankment in Bedford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Embankment zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Embankment scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.