Appartement Dovecote

Appartement
Appartement Dovecote

2 reviews over Appartement Dovecote in het Nederlands

Wij hebben de 'stables cottages' met veel plezier een week gehuurd. De ontvangst was zeer vriendelijk. Dit appartement heeft 2 slaapkamers en een woonkamer. Beide slaapkamers hebben een eigen badkamer. Een slaapkamer met twee persoonsbed, en een met twee losse bedden.

Het appartement is voorzien van magnetron, kookplaat, oven en afwasmachine. Zie ook onze foto's. Daarnaast is er voor de drie appartementen samen een wasmachine en droger beschikbaar in een aparte ruimte. Het dorpje Harrold is niet groot maar wel gezellig. Er is een supermarktje op 600 meter afstand. Daar kan je alle benodigde spullen kopen.

Wij waren met onze twee tieners van 17 en 19 jaar jong. Ze hebben zich goed vermaakt met o.a. de free wifi. Voor kleine kinderen is er niet veel te doen maar wel een groot grasveld beschikbaar.

Orginele en verzorgde accomodatie

h.holscher
7-8-2011

De Dovecote is een originele duiventil gelegen op een (akkerbouw) boerderij in het dorpje Harrold. The Dovecote is voor twee personen, de twee andere appartementen zijn door meer mensen te bewonen. Behoorlijk compleet ingericht met vaatwasser. Wasmachine te delen met andere appartementen. Punt van aandacht is de echt steile trap. Prima bedden! Netjes verzorgd. Wifi aanwezig.

Erg rustig en landelijk gelegen in een klein landelijk dorpje. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Cambridge, Oxford, Coventry. Supermarktje in het dorp is 7 dagen per week 7-22 uur open. Behalve twee pubs in het dorpje niets te beleven. De rustige en centrale centrale ligging is het aantrekkelijke van deze accomodatie. De prijs-kwaliteit is uitstekend. Goed fietsgebied en veel wandelpaden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dovecote in Bedford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dovecote zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.