Reviews over Bedford

Heerlijk, rustige sfeer, goede ligging

Titus,
    12-8-2012

Wij hebben de 'stables cottages' met veel plezier een week gehuurd. De ontvangst was zeer vriendelijk. Dit appartement heeft 2 slaapkamers en een woonkamer. Beide slaapkamers hebben een eigen badkamer. Een slaapkamer met twee persoonsbed, en een met twee losse bedden.

Het appartement is voorzien van magnetron, kookplaat, oven en afwasmachine. Zie ook onze foto's. Daarnaast is er voor de drie appartementen samen een wasmachine en droger beschikbaar in een aparte ruimte. Het dorpje Harrold is niet groot maar wel gezellig. Er is een supermarktje op 600 meter afstand. Daar kan je alle benodigde spullen kopen.

Wij waren met onze twee tieners van 17 en 19 jaar jong. Ze hebben zich goed vermaakt met o.a. de free wifi. Voor kleine kinderen is er niet veel te doen maar wel een groot grasveld beschikbaar.

Orginele en verzorgde accomodatie

h.holscher,
    7-8-2011

De Dovecote is een originele duiventil gelegen op een (akkerbouw) boerderij in het dorpje Harrold. The Dovecote is voor twee personen, de twee andere appartementen zijn door meer mensen te bewonen. Behoorlijk compleet ingericht met vaatwasser. Wasmachine te delen met andere appartementen. Punt van aandacht is de echt steile trap. Prima bedden! Netjes verzorgd. Wifi aanwezig.

Erg rustig en landelijk gelegen in een klein landelijk dorpje. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Cambridge, Oxford, Coventry. Supermarktje in het dorp is 7 dagen per week 7-22 uur open. Behalve twee pubs in het dorpje niets te beleven. De rustige en centrale centrale ligging is het aantrekkelijke van deze accomodatie. De prijs-kwaliteit is uitstekend. Goed fietsgebied en veel wandelpaden.

Mooie plek!

Alfons,
    11-3-2010

Oud landhuis omgebouwd tot hotel, meerdere vleugels. Uitstekend en vriendelijk personeel. Mooie tuin. Klassiek wat gedateerde kamers. Het warme water laat even op zich wachten. Uitstekend ontbijt.

Ideaal hotel om de omgeving te verkennen.

Rustig, voor nightlife moet je elders zijn.

Ben hier voor de 2e keer en kom zeker terug.

Romantisch hotel met uitstekende dienstverlening

O. Heine,
    26-8-2009

Woodlands Manor is een hotel wat eerst een landhuis is geweest. Het romantische straalt er van af. Het is wel een oud hotel. De dienstverlening van het personeel is uitstekend. Petje af.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

hotel is gunstig gelegen tov de snelweg, luton en cambrigde

piet,
    9-9-2007

hotel is gunstig gelegen tov de snelweg, luton en cambrigde. hotel ligt aan de rivier, en in het centrum van bedford, wat ons overigens tegenviel. erg weinig leuke pubjes of restaurants. hotel is prima. erg kneuetrig gezellig ondanks dat het zo groot is. fijn ook dat er een zwembad(je) en bubbelbad zijn. kamers zijn prima, goede douche en netjes verzorgd. enige minpunt is het ontbijt. van een 4 sterren hotel verwacht je meer; te weinig keuze en dan is het eten dat er ligt niet echt lekker (bv. te taaie bacon, te zachte scrambled eggs).

Bedford scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews