Hotel Holiday Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Holiday Inn in het Nederlands

Met vrienden

Hotel heeft mooie kamers met airco en tv. Mooi uitzicht vanaf het terras bij het restaurant. Maaltijden zijn prima en zeer uitgebreid engels ontbijtbuffet met fruit, broodjes, enz. De drankjes zijn erg duur, dat is in vrijwel alle Holiday Inn,s in GB het geval. De ligging van de hotels is veelal buiten het stadscentrum.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn in Basildon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.