Reviews over Barham and wolley

Dit is geen B&B, dit is een belevenis!

Anita,
    16-8-2010

Je denkt dat je ze alleen in films en boeken aantreft: van die Engelse boerderijen met paarden en honden, gerund door eigenwijze oude dames, met een messcherp gevoel voor humor... Wil je het een keer in het echt beleven, kom dan naar New Manor Farm in Woolley (bij Huntingdon). De boerderij c.q. manege wordt gerund door de karakteristieke Maggs die van je verblijf een unieke ervaring maakt! Wedden dat je 's avonds laat nog aan de keukentafel zit bij te praten, tot ze je resoluut naar bed stuurt? Mét een thermosflesje warme melk, want 's ochtends moet de man voor zijn vrouw een kopje thee op bed maken, zo zijn de huisregels. Het eten is prima en overvloedig (oh wee, als je geen Engels ontbijt wil). De kamers zijn gezellig ouderwets en allemaal anders ingericht. De de boerderij is zeer landelijk gelegen, midden tussen de wuivende graanvelden. Als je wil, mag zelfs je paard mee. Hier krijg je echt het gevoel of je je in een andere tijd bevind. Doen dus!