Appartement Victoria Centre

Appartement Victoria Centre

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag19°9°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Victoria Centre voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Appartement Victoria Centre

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• AdresMilton Street NG1 3PZ(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Victoria Centre in Nottingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Victoria Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.