Hotel Strathdon

Hotel Strathdon

We hebben een aantal aanbieders voor Strathdon voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Strathdon in het Nederlands

• Goed: 7 - 8

Het is een gedateerd hotel, schoon en vriendelijk personeel. Ontbijt is zowel continentaal als Engels. Het enige wat ik miste is kaas. De kamers zijn niet heel groot, maar voldoen zeker voor een stedentrip. Het ligt dicht bij het centrum, en naar het treinstation loop je in 10 min. heen. Bussen stoppen dichtbij het hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strathdon in Nottingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strathdon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Strathdon scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.