Hotel Park Plaza Nottingham

HotelWeer vandaag26°14°
Hotel Park Plaza Nottingham

We hebben een aantal aanbieders voor Park Plaza Nottingham voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Park Plaza Nottingham in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prima

klienur
28-10-2010

1 nacht doorgebracht. Prima ruime kamer, nette en schone badkamer. Hotel zelf een beetje kil en zakelijk. Zeer uitgebreid ontbijt van prima kwaliteit. Ligt centraal ten opzichte van het centrum.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Plaza Nottingham in Nottingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Plaza Nottingham zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Plaza Nottingham scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.