Camping National Water Sport Centre

We hebben een aantal aanbieders voor National Water Sport Centre voor je op een rij gezet:

1 review over Camping National Water Sport Centre in het Nederlands

kale open vlakte

Eric - Lars
16-1-2013

De camping is erg groot en er staan heel weinig bomen. Een camping om te overnachten maar voor sfeer moet je hier niet wezen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping National Water Sport Centre in Nottingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping National Water Sport Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.