Hotel Mercure Nottingham City Centre

Hotel Mercure Nottingham City Centre

KinderhotelWeer vandaag13°5°

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Nottingham City Centre voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mercure Nottingham City Centre in het Nederlands

2006

Meteen bij het inchecken al problemen

Katy en Martin
26-10-2006

Meteen bij het inchecken al problemen...hotel had voor en achternaam omgewisseld,zodat ze onze boeking niet konden vinden.....is uiteindelijk wel opgelost....goede ruime schone kamers,maar veel lawaai op straat...de jeugd stapt elke avond.... ook luidruchtige feestjes in het hotel.....geen aanrader..of anders oordoppen mee!!!

Gereisd anders in oktober 2006

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Nottingham City Centre in Nottingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Nottingham City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.