Hotel Jurys Inn Nottingham

Hotel Jurys Inn Nottingham

We hebben een aantal aanbieders voor Jurys Inn Nottingham voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Jurys Inn Nottingham in het Nederlands

2006

Verbleven hier in februari voor 1 nacht. Hotel was oke,dicht bij het station en op 1 km van het centrum. Voor de mannen: Hooters pub op 200 meter.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jurys Inn Nottingham in Nottingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jurys Inn Nottingham zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.