Hotel Ibis Nottingham Centre

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Nottingham Centre voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Nottingham Centre in het Nederlands

Midden in het centrum

E. van der Hout
22-7-2010

Vlak bij alle shopping gelegenheden en the Old Market Square. Een bruisende studentenstad met veel festivals en bezienswaardigheden.

Hotel is modern, kamers zijn prima, airco voorhanden. Ontbijt ruim qua keuze overige maaltijden niet in het hotel genuttigd.

Gereisd zakelijk in juli 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Nottingham Centre in Nottingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Nottingham Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.