Hotel Hilton Nottingham

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Nottingham voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Hilton Nottingham in het Nederlands

Niet Hilton waardig

alexb
5-6-2011

Slecht ontvangst, slechte bedden, oude muffe kamers.

Geen aanrader

Standaard modern hotel

Esther
15-3-2011

We zijn hier alleen voor 1 overnachting geweest op doorreis. Hotel is niet bijzonder, gewoon netjes, modern, niets mis mee. Wij hadden een familiekamer, de bedden waren zalig, heerlijk geslapen. Ontbijt was prima.Het was geen hotel of geen omgeving waar je bij weg kunt dromen.

Dit Hilton hotel is niet wat je mag verwachten. Positief: mooie entree, prima ligging bij het Victoria centrum en prettige bar. Negatief: kleine gehorige kamers, middelmatig maar duur restaurant. Als U zoekt kunt U op het net dit hotel voordelig boeken en dat maakt veel goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Nottingham in Nottingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Nottingham zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Nottingham scoort een 6 uit 10 op basis van 3 reviews.