Hotel Citilodge Nottingham

2 reviews over Hotel Citilodge Nottingham in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

2006

De entree van dit hotel stelt niet veel voor, maar de kamers zijn confortabel en schoon. Het hotel ligt op 100 meter van een halte van de nieuwe tramlijn. Betaalbaar hotel; dus een aanrader!

2005

3 nachten vebleven in het Citilodge hotel en kan het van harte aanbevelen. Kamers met airconditioning bieden voldoende ruimte. Leuke details - zoals koekjes bij de thee/waterkoker, strijkplank/broekpers, gratis snel internet (niet draadloos). Goed ontbijtbuffet in een vrolijke eetzaal.

Makkelijk te bereiken hotel vanaf het vliegveld, directe bus van vliegveld naar centrum, en dan nog 5 minuten lopen. Hotel ligt op loop afstand van het centrum en entertainment faciliteiten (www.cornerhouse.tv).

Hotel ligt tegenover het hoger gekwalificeerde Park Plaza (4 sterren) in de zelfde straat maar bied voor minder geld dezelfde ligging en kwaliteit service.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Citilodge Nottingham in Nottingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Citilodge Nottingham zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Citilodge Nottingham scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.