Hotel Britannia

• Goed: 7 - 8

Groot stadshotel

Berry
14-6-2009

Hoogbouw hotel vlakbij Nottingham Castle en Market Square. Kleine maar nette kamers, sommige met fraai uitzicht. Bar en restaurant echt Engels. Er zijn op dit moment zeer voordelige aanbiedingen beschikbaar.

2008

Kotsneigingen

Corine
2-11-2008

Op het eerst gezicht leek het best aadig, alleen nodig toe aan een opknapbeurt.

Ik had een ruime kamer, met bank, maar alles was smoezelig. Vloerbedekking en bank vol met vlekken, kapotte vitrage.

Maar daar kan allemaal wel mee leven. Echter toen ik 's avonds laat wilde gaan douchen, zat de muur vol met haren en dan heb ik het niet over hoofdharen...

Tot overmaat van ramp trof ik deze haren ook aan op het bed toen ik het dekbed opensloeg, zelfs op het kussen. Ook zaten er verse vlekken in de lakens........ik kon wel over mijn nek gaan !

Na de volgende ochtend te hebben geklaagd is mijn kamer alsnog schoon gemaakt en heb ik schone lakens gekregen.

Het eten was wel weer goed, engels ontbijt inbegrepen.

Maar dat was een schale troost!

2007

Goed hotel

Edwin van Putten
        29-6-2007

Goed hotel. Midden in het centrum, dus een ideale uitvalsbasis. De bus vanaf het vliegveld stopt voor het hotel. De kamers waren opzich prima, klein, maar wel netjes en schoon. Ontbijt/ diner combi was goed en qua prijs goed te doen. Kortom, de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed te noemen!

2006

Zeer goed Hotel

E. van Putten
        17-12-2006

Zeer goed Hotel... Midden in het centrum. Helemaal niet duur, maar toch goed. Voor 15 pond krijg je een 3 gangen menu en een ontbijt. Dat is zeer redelijk te noemen. Wij zullen hier zeker terug keren!

keurig net hotel, vriendelijk personeel en de prijzen in de pub naar engelse begrippen vrij goedkoop. Het hotel ligt in hartje centrum en parkeergelegenheid t.o. hotel. Is wel betaald parkeren, maar als je je ticket afgeeft bij de receptie krijg je korting. Ontbijt redelijk (engels) De douche is een heerlijke massagedouche. verder gewoon een aanrader. Geboekt via sporttravel.nl

We hebben een aantal aanbieders voor Britannia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Britannia in Nottingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Britannia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Britannia scoort een 6.2 uit 10 op basis van 6 reviews.