Hotel Premier Inn Northampton Bedford Rd/A428

Hotel Premier Inn Northampton Bedford Rd/A428

We hebben een aantal aanbieders voor Premier Inn Northampton Bedford Rd/A428 voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Premier Inn Northampton Bedford Rd/A428 in het Nederlands

Simpel

Marina
13-6-2016

Simpel, geen luxe, verwacht geen hoogstandjes. Gewoon een kamer met badkamer, en een balie met bezetting. Prima als overnachting tijdens een groot evenement. Geen vakantieplek.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Inn Northampton Bedford Rd/A428 in Northampton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Inn Northampton Bedford Rd/A428 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.