Vakantiepark Sherwood Castle Holiday Forest

Vakantiepark Sherwood Castle Holiday Forest
7,2

• Onderkomen5,8
  • Activiteiten7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Sherwood Castle Holiday Forest voor je op een rij gezet:

5 reviews over Vakantiepark Sherwood Castle Holiday Forest in het Nederlands

Heerlijk!

Heleen
5-10-2016
  • Onderkomen9
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9
  • Activiteiten10

Via touroperator geboekt. Mooi huisje en veel te doen. Er zijn veel verschillende huisjes op het park dus vandaar sommige slechtere reviews. Bij ons was alles prima geregeld.

Somber huisje, gedateerd park.

Janet
6-8-2015
  • Onderkomen4
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten4

We verbleven in een huisje type Sylvan. Deze huisjes lagen aan een weggetje in het bos waar vrijwel geen zon kon komen. De woonkamer was erg donker en klein. Er stonden 2 oude banken in die je opzij moest schuiven als je gebruik wilde maken van de eettafel. Het huisje was oud, maar wel deels gerenoveerd. Er zat een prima keuken in. De slaapkamers en badkamer waren eenvoudig en netjes. Voor het huisje was een smalle, nieuwe veranda die direct aan het weggetjes grensde. De picknicktafel die op de veranda stond pastte er net op. Je kon er niet meer omheen lopen. Bij de receptie is een gedateerde sporthal en zwembad. De voorzieningen gingen allemaal om 19.00 uur dicht. Voor onze tieners was dat wel jammer.

Lodges in het bos

Jan52
9-10-2011
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

De beoordeling heeft betrekking op lodge type Sylvan.

De accomodatie is al wat ouder en ligt onder hoge bomen.

Mede daardoor komt er weing licht in de lodges. Bovendien zijn de ramen vrij klein en bevinden zich in de woonkamer alleen aan de voorzijde. Verlichting in woonkamer bestaat uit 2 lampen met spaarlampen met beperkt vermogen aan het plafond (plus lamp in afzuigkap). Daardoor is er 's avonds te weinig licht om goed te kunnen lezen. Meubilair is karig en al wat ouder. CV is later ingebouwd.

Slaapkamers bevatten bedden van normale afmetingen en goede matrassen (1 slaapkamer met 2-persoonsbed en 1 met 2 1-persoonbedden).

In de omgeving zijn leuke uitstapjes te maken.

Energie (gas en elektra) zijn niet bij de prijs inbegrepen en moet apart worden afgerekend (werkelijk verbruik) aan het eind van het verblijf.

Slecht 1 radiator had een knop om 'm aan-/uit te zetten!

Nooit meer!

Corry
25-7-2011
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2

Dit is niets! Geen informatie over park of omgeving. Uitgewoond, scheef staand huisje.Het was niet echt schoon, de inventaris was versleten, gaten in de vloerbedekking en de slakken kwamen uit de spoelbak van de wc! Omgeving is wel mooi maar er zijn vast betere accommodaties te vinden.

2008

Heerlijk genieten van de rust

Fam. Veldhuijzen
29-7-2008
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Sherwod Holiday Forest park is echt een park. Het ligt midden in een bos. Het is net zo groot, ongeveer 35 huisjes. Als je houdt van rust dan is het ideal. De huisjes zijn allemaal vrijstaand. In de zomer is het heerlijk, altijd lekker koel dankzij de schaduw van de bomen. Op het park is een kinderboerderij (konijnen, everzwijnen) en je kunt er als Robin Hood boogschieten (dit is echt een aanrader, erg leuk). Er is een zwembadje, dit is wel heel klein,l er mogen maar 16 mensen tegelijk in. Als je wilt wassen dan mag je op de wasmachine "van de zaak" (daar waar ze ook het beddegoed van de huisjes in wassen) je was doen. Er is ook een winkeltje, maar daar hebben ze bijna niets: je moet naar het dorop Ollerton, de Tesco die is elke dag tot middernacht open. Op loopafstand (50 meter lopen) is Rufford Country park. Dan wandel je langs een oude watermolen, een meer met zwanen en een oude abdij. Als je van rust en natuur houdt is dit een aanrader.

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sherwood Castle Holiday Forest in Newark-on-Trent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sherwood Castle Holiday Forest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.