Vakantiepark Center Parcs Sherwood Forest

Vakantiepark

• Onderkomen9,7
  • Activiteiten9,1

5 reviews over Vakantiepark Center Parcs Sherwood Forest in het Nederlands

Super mooi park, veel te doen voor jong en oud

Anonymous,
27-5-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

Park is erg schoon en netjes. Het is midden in het bos waardoor je, ondanks dat er veel huisjes zijn, het gevoel hebt alleen te zijn in het bos. wij hadden een executieve huisje. Boxspring bedden, bij 1 slaapkamer een badkamer met jacuzzi, bij de andere een grote inloop regendouche. In iedere slaapkamer een tv. Keuken met over, magnetron, vaatwasser, wijnkoeler. Iedere dag house keeping, schone handdoeken en 2 x per week schoon beddengoed. Elke dag werd dus je huisje schoongemaakt, je hoeft zelf echt niets te doen. Er zijn meer dan 280 activiteiten te doen voor jong en oud. Momenteel wordt er een glijbaan aan het zwembad gebouwd, maar je hebt geen last van de verbouwing. Er is een heel groot sportcafé met vele pool tafels, videospelletjes, tafeltennis en allerlei sporten. Wij vonden dit het mooiste pakt van CP ( we hebben ze allemaal gezien in NL). En natuurlijk moet je wel geld meenemen, vakantie kost geld.

Geweldig vakantiepark!

Suzanne
9-6-2011
  • Onderkomen9
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9
  • Activiteiten10

Wij zijn nu een aantal keer in dit park geweest en vinden het er geweldig! Het park is erg groot, maar komt niet massaal over door de manier waarop het is ingericht. Lekker in het bos, slingerweggetjes en de huisjes verspringen allemaal, waardoor je nooit direct zich hebt op je buren.

Er is van alles te doen, van zeer jong (baby) tot oud, dus geschikt voor alle leeftijden. Als je hier op vakantie bent, heb je pas echt vakantie. Je verveelt je geen moment. Je hebt alleen wel een ruime portemonnee nodig, want zowel de (zeer nette) huisjes als de activiteiten zijn prijzig.

Geweldig vakantiepark

ellis_75
2-8-2010
  • Activiteiten9

De parken van Centerparcs in Engeland zijn veel leuker dan die in Nederland. Er is een veel grotere keuze in activiteiten die kunnen worden geboekt. Mijn gezin heeft zich geen moment verveelt. Elke dag hebben we leuke dingen gedaan, zoals laserschieten in het bos, quad biken (ook voor jonge kinderen mogelijk), Wii-en en met computers filmpjes en muismatten ontwerpen in de Virtual zone. De comfort plus huisjes zijn schoon en comfortabel. Het bos is werkelijk prachtig. Overal konijntjes en eekhoorntjes. Dat de zon niet 100% van de tijd scheen, was eigenlijk helemaal niet erg. Engeland is een prachtig land en het is ook fijn dat de kinderen de taal kunnen spreken en verstaan.

Superleuk en veel te doen

Familie met jonge kinderen
8-6-2010
  • Activiteiten9

Centerparcs en voeg daar nog eens veel ruimte en natuur aan toe. De kinderen willen niet meer naar Spanje. Engeland staat nu op nr 1!

Tip voor Thomas de trein liefhebbers. In attractiepark Drayton Manor ligt Thomasland. Vanaf het park is dit 1.30 uur rijden.

2006

we zijn er ongeveer 7 jaar geleden geweest en het is ons 9

ton en maria hovens
18-12-2006

we zijn er ongeveer 7 jaar geleden geweest en het is ons groepje van 9 personen toen zeer goed bevallen en we willen graag nogmaals naar Groot Brittanie dat is in de buurt van onze vrienden in Birmingham.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Sherwood Forest in Newark-on-Trent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Sherwood Forest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.