Reviews over Newark-on-Trent

Super mooi park, veel te doen voor jong en oud

Anonymous,
    27-5-2018

Park is erg schoon en netjes. Het is midden in het bos waardoor je, ondanks dat er veel huisjes zijn, het gevoel hebt alleen te zijn in het bos. wij hadden een executieve huisje. Boxspring bedden, bij 1 slaapkamer een badkamer met jacuzzi, bij de andere een grote inloop regendouche. In iedere slaapkamer een tv. Keuken met over, magnetron, vaatwasser, wijnkoeler. Iedere dag house keeping, schone handdoeken en 2 x per week schoon beddengoed. Elke dag werd dus je huisje schoongemaakt, je hoeft zelf echt niets te doen. Er zijn meer dan 280 activiteiten te doen voor jong en oud. Momenteel wordt er een glijbaan aan het zwembad gebouwd, maar je hebt geen last van de verbouwing. Er is een heel groot sportcafé met vele pool tafels, videospelletjes, tafeltennis en allerlei sporten. Wij vonden dit het mooiste pakt van CP ( we hebben ze allemaal gezien in NL). En natuurlijk moet je wel geld meenemen, vakantie kost geld.

Heerlijk!

Heleen,
    5-10-2016

Via touroperator geboekt. Mooi huisje en veel te doen. Er zijn veel verschillende huisjes op het park dus vandaar sommige slechtere reviews. Bij ons was alles prima geregeld.

Lodges in het bos

Jan52,
    9-10-2011

De beoordeling heeft betrekking op lodge type Sylvan.

De accomodatie is al wat ouder en ligt onder hoge bomen.

Mede daardoor komt er weing licht in de lodges. Bovendien zijn de ramen vrij klein en bevinden zich in de woonkamer alleen aan de voorzijde. Verlichting in woonkamer bestaat uit 2 lampen met spaarlampen met beperkt vermogen aan het plafond (plus lamp in afzuigkap). Daardoor is er 's avonds te weinig licht om goed te kunnen lezen. Meubilair is karig en al wat ouder. CV is later ingebouwd.

Slaapkamers bevatten bedden van normale afmetingen en goede matrassen (1 slaapkamer met 2-persoonsbed en 1 met 2 1-persoonbedden).

In de omgeving zijn leuke uitstapjes te maken.

Energie (gas en elektra) zijn niet bij de prijs inbegrepen en moet apart worden afgerekend (werkelijk verbruik) aan het eind van het verblijf.

Slecht 1 radiator had een knop om 'm aan-/uit te zetten!

Geweldig vakantiepark!

Suzanne,
    9-6-2011

Wij zijn nu een aantal keer in dit park geweest en vinden het er geweldig! Het park is erg groot, maar komt niet massaal over door de manier waarop het is ingericht. Lekker in het bos, slingerweggetjes en de huisjes verspringen allemaal, waardoor je nooit direct zich hebt op je buren.

Er is van alles te doen, van zeer jong (baby) tot oud, dus geschikt voor alle leeftijden. Als je hier op vakantie bent, heb je pas echt vakantie. Je verveelt je geen moment. Je hebt alleen wel een ruime portemonnee nodig, want zowel de (zeer nette) huisjes als de activiteiten zijn prijzig.

Wij komen terug! Fantastisch!!

Marlies,
    28-11-2010

In dit hotel voel je je onmiddellijk thuis, van alle gemakken voorzien. Fijne kamers, gezellige bar, goed ontbijt.

Dicht bij het station, vanwaar je met de trein leuke uitstapjes kunt maken (bv naar Lincoln, aanrader)

Hele mooie tuin met mooie zitjes.