Hotel The Harboro

Kleine hotelsWeer vandaag13°8°

We hebben een aantal aanbieders voor The Harboro voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Harboro in het Nederlands

Met jonge kinderen

Uiterst behulpzaam personeel. Beneden een echte Engelse pub, boven het hotel. We sliepen op de 2e etage in een verouderde, maar wel nette en schone kamer. Ook de bedden waren prima. Gewoon een prima hotel voor een prima prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Harboro in Melton Mowbray, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Harboro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.