Hotel Temple

3 reviews over Hotel Temple in het Nederlands

Plek met mooi uitzicht

Jan en Ellen
28-6-2016

Een wat ouder klein hotel op de heuvel met ruime eigen parkeerplaats naast het hotel. Het hotel heeft kamers met een zeer mooi uitzicht. De kamers zijn niet erg ruim maar het voldoet. De opgeknapte badkamer ziet er prima uit. Er is dit jaar alleen nog maar een ontbijt kamer. Het restaurant is dicht. Maar aan de straat beneden is genoeg keus. Het plaatje heeft een soort boulevard waar het leuk is om een rondje te lopen aan weerskanten van de rivier. Gemoedelijk personeel met humorvolle eigenaar. Het ontbijt was uitstekend en bij ons waren de warme gerechten steeds binnen de 10 minuten geserveerd. Wifi is overal matig, teleletext en mail werken maar whatsapp foto's duren duidelijk langer. In bar Fishpond was wifi ook matig tot slecht.

Gereisd Met partner in juni 2016

Mooi, maar wel wat aanmerkingen.

luckdetiller
18-9-2012

Ziet er goed uit, net voldoende parkeergelegenheid, na een wandelingetje wel even klimmen het hotel ligt hogerop. De pub is ok maar een ongezellige sfeer. Een muziekje zou wonderen doen. Het gratis Wifi signaal is te zwak, valt steeds weg. Het bakken van een eitje voor het ontbijt duurde iets te lang (drie kwartier). Kamer en sanitair zijn wel in orde.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Het plaatsje Matlock Bath ligt mooi in het Peak district

J.E. de Jong
8-1-2008

Het plaatsje Matlock Bath ligt mooi in het Peak district met beboste heuvels en slingerende riviertjes. In de zomer kan het er druk zijn. Het Temple hotel is een 19e eeuws pand en ligt mooi boven het plaatsje Het is een uitstekend hotel met vriendelijke personeel. De kamer is groot genoeg, met een ruime badkamer. Prima bar/restaurant. Een aanrader. Omdat het hotel net iets buiten de route ligt, is dit een goede uitwijkmogelijkheid als andere hotels vol zitten, hoewel het slechts 15 kamers heeft.

Gereisd Met partner in januari 2008

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Temple in Matlock - Matlock Bath (Derbyshire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Temple zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.