Vakantiepark Landal Darwin Forest

Vakantiepark Landal Darwin Forest
9,6

• Onderkomen9,7
  • Activiteiten9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Darwin Forest voor je op een rij gezet:

8 reviews over Vakantiepark Landal Darwin Forest in het Nederlands

GEWELDIG

Sonja,
4-8-2018
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Wat een geweldig huisje, we hadden een classic 6 persoons chalet, maar van alle luxe voorzien (handdoeken, ruim voldoende vaatwastabletten, rituals douchepakket, wasmachine). Het park is netjes verzorgd, en de service is ruim voldoende. We waren met 3 jonge kinderen, en hebben een top vakantie gehad. We gaan zeker nog een keer terug. Ook de omgeving is prachtig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Groot, goed verzorgd park.

Fam. Karssing,
1-7-2017
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Dit is zeker voor gezinnen met jonge kinderen een fijn park. Er is veel te doen: binnenspeelplaats, buiten speelplaats, zwembad, trapveldje. Er is een winkel en een goed restaurant. De lodges zijn goed verzorgd en ruim. Er is ook veel ruimte en licht rondom de huisjes.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooi complex, ruime bungalows

fam vis
26-6-2016

Huisjes zijn netjes, schoon. Liggen in een soort park; je kunt er rustig doorheen wandelen. Goed onderhouden. Restaurant top! Het ruime zwembad ook; maar kinderen tm 16 niet alleen (ouders kunnen aan zijkant zitten).

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

uitstekend

Tom
27-8-2015

Ruime lodges, rustig gelegen in een kleinschalig bosrijk vakantiepark. Lodges van alle gemakken voorzien (oa afwasmachine, wifi), proper, ruim terras, voldoende ruimte & groen rond de lodge. Lekker gegeten in het restaurant (2x), leuk zwembad (alleen beetje jammer dat kids onder 16 enkel onder begeleiding binnen mochten, meiden van 13 & 14 kunnen heus wel een keertje alleen gaan zwemmen). Prima bestemming in een schitterende omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Geweldige plek! Supervoordelig!

Luk
4-8-2013

Hier krijg je echt waar voor je geld! Ruime lodge, super volledige inventaris (zelfs een wasmachine!), gratis (!) WiFi, rustig park met supermooie wandelpaden, heel vriendelijk personeel, huisjes met gratis pingpongtafels, een speeltuintje, een zwembad. Enkel de minigolf was wat minder (slechts 9 holes). Alleen jammer dat het in een bos lag, het zou nog beter zijn als het een ligging had met uitzicht op de prachtige omgeving

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Rust, ruimte, en goede service

fam. Prins
25-8-2011

Erg mooi en ruim park, middenin het groen bovenop "the moor". De houten huisjes zijn netjes en schoon en van alle gemakken voorzien. Echter, ook al zijn wij niet heel groot, het tweepersoons bed had wat groter gemogen. De service is erg goed, mankementen worden (super)snel verholpen.

Voor wat oudere kinderen is het misschien wat minder, maar jonge kinderen kunnen zich prima vermaken in de speeltuin, de ballenbak (binnen), of de grote indoorspeeltuin. Het zwembad is niet echt groot (mede door de afscheiding voor banenzwemmen), maar heeft wel een fitnessruimte en spa-centrum erbij.

Het park biedt een uitstekende uitvalsbasis voor het verkennen van het Peak District.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Ruim opgezet groen park.

Els
1-8-2011

De huisjes zijn beter dan omschreven in de gids, een aangename verrassing. Dit is zeker een aanrader voor iedereen die de peak wil verkennen. Crich is een absolute aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Zeker de moeite waard!

Twiki
22-7-2011

We hadden een huisje voor 6 personen met ons vieren (2 jonge kinderen). Het was een goed ingericht (incl wasmachine en vaatwasser) huisje met genoeg ruimte. Er was voldoende te doen op het park (korte boswandelingen, midgetgolf, zwembad, tennisbaan, indoor speelparadijs) en in het winkeltje kon je de essentiële dingen kopen.

In de buurt was genoeg te bekijken. We hebben ons dan ook prima vermaakt, maar na een week hadden we het wel weer gezien.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Vakantiepark info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Darwin Forest in Matlock - Matlock Bath (Derbyshire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Darwin Forest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.