Chalet Hoe Grange Holiday Cottages

9Fenomenaal

Engeland, East Midlands, Matlock - Matlock Bath (Derbyshire)

9Fenomenaal

Chalet Info

Meer chaletinfo

1 review over Chalet Hoe Grange Holiday Cottages

• 9Sylvia26-05-2011

AANRADER! Rustige, supercomfortabele plek!

We hebben een week op deze heerlijke plek doorgebracht, in het Rainster chalet (de allernieuwste). De ligging is super, alles is echt zoals op de foto's op internet. Het is inderdaad een "home away from home", zoals David en Felicity (de bijzonder aardige en behulpzame eigenaars) nastreven. Ze hebben werkelijk overal aan gedacht. Er ligt een schat aan info over de omgeving in het chalet, de keukenuitrusting is ongelofelijk compleet. Heerlijke bedden (niet te hard)! Chalet is lekker schoon. Beste chalet dat we ooit gehuurd hebben. Mooiste locatie. In één woord FANTASTISCH!

Met oudere kinderen

0 tips over Chalet Hoe Grange Holiday Cottages