Hotel Travellodge Kettering

Hotel Travellodge Kettering

7Goed

Engeland, East Midlands, Kettering

Op vakantie geweest naar Travellodge Kettering?

7Goed

Tonen op kaart

1 review over Hotel Travellodge Kettering

• 7pmresponse22-04-2012

uitvalsbasis uitstapjes in Northampton

Een goedkoop overnachtingsalternatief, voor mensen die tevreden zijn met een schone en goedkope overnachtingsplaats. In de directe omgeving zijn altijd diverse restaurants te vinden. Kettering is centraal gelegen tov Leicester, Petersborough, Northampton en Birmingham.

Gereisd met partner in maart 2012

1 tip over Hotel Travellodge Kettering

• pmresponse, 22-04-2012

Boek tijdig op de site van travelodge voor de meest gunstigste prijzen. http://www.travelodge.co.uk/

0 vragen over Hotel Travellodge Kettering

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, TV