Hotel Express By Holiday Inn Pride Park

Hotel Express By Holiday Inn Pride Park

We hebben een aantal aanbieders voor Express By Holiday Inn Pride Park voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Express By Holiday Inn Pride Park in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Geweldig goed hotel met goede service

Hans de Koning
31-7-2011

Dit hotel ligt centraal t.o.v. de snelweg en het centrum. Ook het Peak District is makkelijk en snel te bereiken. Goede parkeergelegenheid, goede ontvangst. Zeer behulpzaam. Kamers heel netjes met een heerlijke ruime douche en ook goede bedden. Het ontbijt, klasse. Goede airconditioning in het gehele hotel.

Het tegenover liggen Harvester is goed om te eten en niet duur.

Kortom, het hotel is een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Express By Holiday Inn Pride Park in Derby, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Express By Holiday Inn Pride Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Express By Holiday Inn Pride Park scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.