vakanties Derby

Reviews over Derby

Prima overnachting voor de familie ...!

Fam. van Ogtrop-de Ruiter,
    28-5-2016

Wij zochten een hotel vanwege bezoek aan familie in Derby - qua locatie was deze hotel zeer geschikt, en voor de prijs van een familie kamer prima. De oplossing met sofa-bed en extra bed was goed te doen, echter was de matras van het extra bed aan de harde kant. Dit is goed opgelost door de receptie met een extra dekbed. Ook de herrie van de badkamer ventilatie was tot ons tevredenheid verholpen.

Enige minpunt was de last die wij hadden van de gast in de kamer boven ons: héél veel aan het ijsberen (en óók niet zachtjes) door de nacht heen. Hierover de receptie verzocht om de betreffende gast te verzoeken dit anders te doen, en helaas is dit niet gebeurd (hier kregen wij het gevoel dat de receptie geen confrontatie met de gast aan wilden). Achteraf in goed overleg goed opgelost door een claim voor één nacht tegen de ‘Good Night Guarantee’ te maken.

Geweldig goed hotel met goede service

Hans de Koning,
    31-7-2011

Dit hotel ligt centraal t.o.v. de snelweg en het centrum. Ook het Peak District is makkelijk en snel te bereiken. Goede parkeergelegenheid, goede ontvangst. Zeer behulpzaam. Kamers heel netjes met een heerlijke ruime douche en ook goede bedden. Het ontbijt, klasse. Goede airconditioning in het gehele hotel.

Het tegenover liggen Harvester is goed om te eten en niet duur.

Kortom, het hotel is een aanrader.

was super

fam Henkelman Scheenen,
    13-6-2011

Het is echt een heel geweldig app. alles netjes schoon en modern.

Alles wat je nodig hebt is er. Wij waren met zijn vieren en hebben een heerlijk lang weekend gehad. We gaan hier zeker weer naar terug.

prij/kwaliteit prima

gerold rongen,
    16-8-2010

kort bij centrum,familiekamer netjes, badkamer nieuw,wel een beetje gehorig

Goed hotel, uitzicht kamers op de rommelige binnenpaats is

Dave,
    4-5-2006

Goed hotel, uitzicht kamers op de rommelige binnenpaats is wat minder. Leuke entree en (liquid) bar. Ligging tegenover het ziekenhuis is ook iets minder ivm de ambulance sirenes maar dat went gauw. Centrum Derby is op loopaftand (5min). Veel zakenmensen verblijven in t hotel. Kortom een goed hotel voor een goede prijs en vriendelijk personeel.

Derby scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews