Reviews over Suchitoto

Heel bijzonder hotel

Rinus,
    28-10-2013

La Posada de Suchitlan is gevestigd in een voormalige haciënda, een boerderij, het ziet er allemaal nostalgisch uit en de kamers zijn onder gebracht in de voormalige stallen, ze zijn groot maar het comfort is vrij sober wat natuurlijk te maken heeft met de voormalige bestemming.

De service is prima, het personeel erg vriendelijk en behulpzaam en ontbijt en diner waren in orde.

Het hotel is prachtig gelegen aan de rand van een ravijn met uitzicht op het stuwmeer in de diepte, het hotel ligt bovendien aan de rand van het schilderachtige stadje Suchitoto, het centrum is slechts 8 minuten wandelen.

De gebouwen van het hotel liggen rond een binnenplaats, waarin de kamers, het restaurant en een klein boerderijmuseum is gevestigd.

Rond het hotel ligt een weelderige tropische tuin waar we tijdens ons verblijf de meest prachtige tropische vogels konden spotten

Als men niet al te veel luxe wenst is dit hotel een absolute aanrader vanwege het bijzondere karakter en de mooie en rustige ligging.

Suchitoto scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews