Hotel Royal Decameron Salinitas

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Decameron Salinitas voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Royal Decameron Salinitas in het Nederlands

Fantastisch en een unieke ervaring.

Angelo
6-7-2017

Alles was prima. De service, de netheid van de kamers, de restaurants en de zwembaden. Het resort heeft een zwembad in de zee, naast ook 2 andere zwembaden in het resort zelf. Het zwembad in de zee wordt automatisch gevuld met zeewater naargelang het getij en het is ook nooit volledig leeg. Je kan er ook aan animatie deelnemen, er is een tv op de kamer met goed werkende airco zodat het nooit echt te warm wordt. Op het gelijkvloers heb je ook de beschikking over een terras met tuintje. Er zijn ook verscheidene bars waar je kan genieten van een lekker pilsje of een cocktail en uiteraard ook niet-alcoholische dranken, alles in de prijs inbegrepen. Let vooral op de promoties want dan is het verblijf nog goedkoper !

Prachtig Resort!

Linssen
26-7-2011

Een zeer mooi resort om op te verblijven. Uitstekende service en het eten en drinken was prima!

Mooi kamers en een prachtige sfeer op het hele resort, absoluut een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Decameron Salinitas in Salinitas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Decameron Salinitas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Decameron Salinitas scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.