El Salvador

We hebben een aantal aanbieders voor El Salvador voor je op een rij gezet:

vakanties El Salvador

We hebben een aantal aanbieders voor El Salvador voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in El Salvador

Fantastisch en een unieke ervaring.

Angelo,
    6-7-2017

Alles was prima. De service, de netheid van de kamers, de restaurants en de zwembaden. Het resort heeft een zwembad in de zee, naast ook 2 andere zwembaden in het resort zelf. Het zwembad in de zee wordt automatisch gevuld met zeewater naargelang het getij en het is ook nooit volledig leeg. Je kan er ook aan animatie deelnemen, er is een tv op de kamer met goed werkende airco zodat het nooit echt te warm wordt. Op het gelijkvloers heb je ook de beschikking over een terras met tuintje. Er zijn ook verscheidene bars waar je kan genieten van een lekker pilsje of een cocktail en uiteraard ook niet-alcoholische dranken, alles in de prijs inbegrepen. Let vooral op de promoties want dan is het verblijf nog goedkoper !

Gereisd met partner in maart 2017

Heel bijzonder hotel

Rinus,
    28-10-2013

La Posada de Suchitlan is gevestigd in een voormalige haciënda, een boerderij, het ziet er allemaal nostalgisch uit en de kamers zijn onder gebracht in de voormalige stallen, ze zijn groot maar het comfort is vrij sober wat natuurlijk te maken heeft met de voormalige bestemming. De service is prima, het personeel erg vriendelijk en behulpzaam en ontbijt en diner waren in orde. Het hotel is prachtig gelegen aan de rand van een ravijn met uitzicht op het stuwmeer in de diepte, het hotel ligt bovendien aan de rand van het schilderachtige stadje Suchitoto, het centrum is slechts 8 minuten wandelen. De gebouwen van het hotel liggen rond een binnenplaats, waarin de kamers, het restaurant en een klein boerderijmuseum is gevestigd. Rond het hotel ligt een weelderige tropische tuin waar we tijdens ons verblijf de meest prachtige tropische vogels konden spotten Als men niet al te veel luxe wenst is dit hotel een absolute aanrader vanwege het bijzondere karakter en de mooie en rustige ligging.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi resorthotel

Rinus,
    14-3-2013

Hotel Pacific Paradise is een mooi resorthotel, het is nogal ver gelegen vanaf het dorp Costa del Sol langs de kust van de Stille Oceaan, de kamers zijn zeer ruim en gelegen rond de grote fraaie binnentuin, waarin ook het grote zwembad is gelegen. Er zijn kamers met en zonder balkon, en als men een kamer heeft zonder balkon is dat wel een minpunt. De receptie heeft geen excursiebalie wat jammer is want in de directe nabijheid van het hotel is weinig te beleven. Diner en ontbijt zijn er prima en de gehele dag door kan men in de tuinbar
    snacks en/of een lunch bestellen. Het hotel is direct gelegen aan het eindeloze strand van de Stille Oceaan maar gezwommen kan hier maar zelden door de golfslag en de onderstroming Het hotel is zeer geschikt voor mensen die van veel luieren, rust en lezen houden maar als men ook nog wat wil ondernemen, is dit niet de meest geschikte plaats. Het hotel is gelegen op een half uur rijden van de luchthaven in San Salvador.

Gereisd met vrienden in Sun Mar 03 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig Resort!

Linssen,
    26-7-2011

Een zeer mooi resort om op te verblijven. Uitstekende service en het eten en drinken was prima! Mooi kamers en een prachtige sfeer op het hele resort, absoluut een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2006