Reviews over Mulifanua

te duur

Steson,
    12-4-2009

Aggie Grey Lagoon is op zich een prachtig hotel, maar groot. Als het hotel vol zit, dan is het er erg druk. Wel groot zwembad en een prachtig wit strand. Maar helaas is dit hotel echt TE duur. Voor een klein flesje Vailima bier betaal je al 8 tala. Avondeten is ook duur (min. 75 tala voor stukje vlees). De Fiafia (dansavond) is wel leuk, maar buffet viel erg tegen. Ontbijt is wel erg goed ! Kamers zijn groot en compleet. Ze hebben allemaal zeezicht. Gooi wel na aankomst de bloemen buiten, er zitten mieren in. Hotel is op 10 minuten van het vliegveld, geen last van vliegtuigen. Hotel ligt ook op 5 minuten van de ferry naar Savaii.