Sorteren

Reviews over accommodaties in Samoa

redelijk

habla
    24-5-2011

ging wel 5 van 10 gingen goed de rest was maar matig. ik ben er 1 keer geweest maar wil nog wel een keer!

Paradijsje

21-4-2009

Al vanaf de weg is Sinalei genieten ! De weg naar de receptie, de ontvangst, de tuinen en de villa's en kamers.... Het is werkelijk prachtig. Het ligt aan de zuidkust aan een schitterend beschutte baai. Het hotel is zeer groen met veel hout en een mooie pier. Wij zaten in Suite A, een eigen huisje met zeezicht en een grote veranda. De badkamer was heel mooi en uitgerust met toiletartikelen. De rest was zeer schoon. Geen TV of radio, heerlijk back to basic. Internet redelijk goedkoop, maar zeer langzaam, in een soort kantoortje achter de TV-ruimte. Mooi zwembad, niet groot maar tussen het groen verscholen. Eten was heerlijk in het restaurant op de pier. Genieten bij een prachtige zonsondergang. Samoa is het paradijs op aarde en dit hotel hoort daar zeker bij !! Geboekt bij een pakketreis via een reisorganisatie. Zeer goed verzorgde Bounty-reis waar je je nergens druk om hoeft te maken. Aanrader !

te duur

12-4-2009

Aggie Grey Lagoon is op zich een prachtig hotel, maar groot. Als het hotel vol zit, dan is het er erg druk. Wel groot zwembad en een prachtig wit strand. Maar helaas is dit hotel echt TE duur. Voor een klein flesje Vailima bier betaal je al 8 tala. Avondeten is ook duur (min. 75 tala voor stukje vlees). De Fiafia (dansavond) is wel leuk, maar buffet viel erg tegen. Ontbijt is wel erg goed ! Kamers zijn groot en compleet. Ze hebben allemaal zeezicht. Gooi wel na aankomst de bloemen buiten, er zitten mieren in. Hotel is op 10 minuten van het vliegveld, geen last van vliegtuigen. Hotel ligt ook op 5 minuten van de ferry naar Savaii.

zeer persoonlijke service

12-4-2009

Le Lagoto ligt aan de noordkust van Savaii aan een hele mooie zee. Zonsondergangen zijn betoverend en de sfeer is relaxed ! De 10 fales staan aan één kant van het hotel, waarvan om en om. Dus de even nummers hebben frontaal zeezicht, de anderen liggen erachter. Geweldige fales, zeer ruim en knus met een grote veranda. Direct persoonlijke service, ze kennen je naam en ook op je veranda wordt je biertje of drankje gebracht ! Restaurant is goed, wordt ook door andere gasten buiten hotel gebruikt. Vanuit dit hotel met huurauto is Savaii goed te verkennen !! Sla vooral Nuu Black Sand Beach niet over (gratis) en de Blowholes !(10 tala). Neem een Jason's Map en je hebt de wegen en bezienswaardigheden op 1 kaart. Wegen zijn goed te rijden ! Oostkust heeft de prachtigste stranden en de meest blauwe zee die we ooit hebben gezien !