Hotel Palau Royal Resort

Hotel Palau Royal Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Palau Royal Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Palau Royal Resort in het Nederlands

prima hotel

wim bisschops
9-12-2011

Dit is een hotel met een zeer vriendelijke staf. Het behoort tot een Japanse keten. Je ziet er veel toeristen uit Japan en Zuid-Korea. Ontbijt is matig afgestemd op ons westerlingen. Dineren kun je het best in de restaurantjes zeer vlakbij gelegen

Gereisd Zakelijk in november 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën
  • BuitensportenGolfbanen
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palau Royal Resort in Malakal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palau Royal Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.