Reviews over accommodaties in Palau

Mooiste hotel van Palau!

kriel
    19-2-2012

Beter dan dit is er niet. Dit is het enige hotel met strand, waanzinnig snorkelen hier en het zand is prachtig wit. Paradijs zoals je je dat voorstelt. Er is ook een prachtig zwembad en hot-tub. Kamers zijn geweldig en van alle gemakken voorzien en met balkon. Je betaalt er echter wel goed voor maar dan heb je ook wat. Jammer dat WIFI duur is, per uur betalen.

Erg mooi van binnen, wat minder buiten

kriel
    19-2-2012

Erg mooie ruime kamer met jacuzzi (waarom met die warmte is ons een raadsel?), top douche en balkon, service van het personeel is fantastisch. Weinig westerse gasten. Gratis WIFI in de lobby. Buiten is het wat afgeleefd en zijn de ligstoelen spartaans. Er is een kans dat er een aantal kinderen van buiten zich uitleven op de glijbaan en de hele dag schreeuwen tot je er gek van wordt. Betaalde shuttle dienst naar centrum op vaste tijden (10 USD heen en terug).

prima hotel

wim bisschops
    9-12-2011

Dit is een hotel met een zeer vriendelijke staf.

Het behoort tot een Japanse keten. Je ziet er veel toeristen uit Japan en

Zuid-Korea.

Ontbijt is matig afgestemd op ons westerlingen.

Dineren kun je het best in de restaurantjes zeer vlakbij gelegen

Super deluxe

Foppe Heineman
    13-12-2009

Dit hotel is werkelijk 5 sterren. De kamers zijn schitterend. Het eten is perfect, wel prijzig, maar een snack aan de bar is ook uitstekend.

Leuk detail, het heeft Japanse toiletten met verwarmde brillen. Betaal niet voor een late check out maar ga op tijd naar de VIP lounge op de luchthaven waar je voor 15 $ gebruik van mag maken.

Duiken doe het best bij Fish en Fins of Sam's tours niet bij Splash van het hotel. Splash is puur op Japaners gericht en niet op Europeanen.

Een heel luxe resort met een eigen strand waar je heel, in

H.J. Coeland
    19-4-2008

Een heel luxe resort met een eigen strand waar je heel, heel fraai kunt snorkelen... Weinig hotels in de Pacific kunnen bogen op een dergelijke onderwaterwereld voor de deur... Restaurants en bars zijn als in elk 5 sterren resort... De bediening is geweldig en de service door ons ervaren kan haast niet beter.. In verhouding zijn de kamers het minste goed onderhouden... Maar hoelang zit je op je kamer in een resort van dit kaliber... wij niet veel...