Noordelijke Marianen

Reviews over accommodaties in Noordelijke Marianen

Dit hotel is 1 van de beste op Saipan

Tamara Eelsing,
    27-7-2007

Dit hotel is 1 van de beste op Saipan. Het is gericht op families en activiteiten. Alle sporten zijn gratis, inclusief catamaran huur en try dives in het zwembad. Ze hebben echt een geweldige bodyboard baan (zie foto). Het eten was uitstekend en we hebben twee keer de filet mignon genomen, mmmmm! Jammer genoeg werden we 's nachts we een aantal keer wakker van geluiden op de gang en incheckende mensen in de kamer naast ons. Er waren maar ee paar Amerikanen, verder Russen en Koreanen. De staf is super vriendelijk. Hoewel het resort misschien op eerste gezicht een beetje vergane glorie is, is het schoon en wordt er veel aandacht besteed aan veiligheid. Snorkelen voor het hotel is OK. Wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in juli 2007