We hebben een aantal aanbieders voor Frans Polynesie voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Frans Polynesie

Bijzondere vakantie!

Jessica,
    25-4-2018

Super hotel! Werden erg goed geholpen! Heerlijk zwemmen in hun mooie zwembaden! Duikschool was top! Restaurants erg lekker (wel erg prijzig, maar waar is dat daar niet)?!

Hebben tussendoor morea bezocht en daar paar nachten in de intercontinental geslapen! Ook een aanrader!!😍

Gereisd met partner in mei 2017

Fantastisch resort, heerlijke tijd gehad

Dineke,
    20-1-2017

Vriendelijk personeel, maken je huwelijksreis zo mooi mogelijk. Mooie overwatersuite.

Super ervaring.

Mooi koraal om bij te snorkelen

Gereisd met partner in september 2016

Wat een paradijs

Inge,
    8-10-2012

Wat een paradijs!

Mooie kamers en een fijn zwembad.

Het ontbijt is erg lekker en uitgebreid. Ook enkele keren voor de lunch en diner gegeten maar dat was erg duur voor de portie en kwaliteit die je krijgt. Op 5 minuten lopen is een supermarkt waar je boodschappen kan doen en ook zitten er vlakbij wat restaurantjes waar je kan lunchen en Rudy's voor diner.

Restaurants op andere plekken op het eiland bieden ophaal en brengservice aan.

Gereisd met partner in september 2012

Fantastische ervaring!

Susan,
    23-2-2012

Prachtig resort waar je helemaal ontspant! Prachtig aan zee, ruim opgezet, heerlijk buiten ontbijten en dineren aan zee met heerlijke temperatuur. We hadden de suite en die was geweldig qua opzet, genoeg ruimte, ruim balkon met meubilair en prachtig uitzicht op zee. Erg goede service en vriendelijk personeel. Soms goede aanbiedingen op hun eigen website, bijv bij langer verblijf krijg je dan ontbijt inclusief dat is erg prettig want ontbijtbuffet kost nl. 25 euro p.p elke dag.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Fijne afsluiting van ons verblijf op Moorea

Marcel,
    7-10-2010

Dit was een fijne afsluiting van ons verblijf op Moorea. We hebben 10 dagen doorgebracht op Moorea, waarvan 7 dagen bij de buren van camping Nelson en dus 3 dagen hier. Dit was een onderdeel van onze wereldreis en hebben hier een heerlijke tijd gehad. De hutjes zijn mooi ingericht. Ze hadden speciaal voor ons alles zeer romantisch ingericht/versierd. De prijs is misschien aan de hoge kant, maar voor Moorea is het een van de goedkoopste plekken voor deze kwaliteit. Wij hadden een fantastisch uitzicht over de zee met 's avonds super mooie zonsondergangen. De hutjes verder van het strand hebben dit minder. Alles was verder heel erg schoon. De zee hiervoor is ideaal voor kleine kinderen. Tip is om een kano te huren om op zoek te gaan naar pijlstaartroggen en haaien(bijna 100% zekerheid dat je ze spot). Wij hebben tussen een groep van 20 haaien en 20 roggen gezwommen. Fantastisch!

Gereisd met partner in maart 2007