Aparthotel Manava Suite Resort Tahiti ****

Aparthotel Manava Suite Resort Tahiti
Aparthotel Manava Suite Resort Tahiti
2,1

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Manava Suite Resort Tahiti voor je op een rij gezet:

2 reviews over Aparthotel Manava Suite Resort Tahiti in het Nederlands

Eens maar nooit meer

Francoi, 6-2-2018

Het resort presenteert zich mooier dan het in werkelijkheid is; dit geldt zowel voor de kamers (duidelijke gebruikssporen zijn zichtbaar) als voor het restaurant (kaart stelt weinig voor en is bovendien behoorlijk aan de prijs). Complex ligt pal aan een drukke lawaaierige doorgaande weg. Accepteer dus GEEN kamer aan de voorzijde van dit resort (tenzij je de hele nacht wakker wilt liggen). Werden onaangenaam ‘verrast’ toen wij ons melden voor ons tweede ontbijt: dit kost u geld😡 want er is slechts één ontbijt bij uw verblijf inbegrepen (quad non). Na enige discussie waarbij wij zelfs een kopie van de voucher moesten laten zien werd het boetekleed aangetrokken en een zeer bescheiden excuus gemaakt. Kreeg het idee dat de het ene personeelslid niet wist wat het andere deed. Is er dan ook nog iets positiefs te melden? Mmm gelukkig snel internet. Tot slot: in 2018 wordt de omgeving van het zwembad gerenoveerd (dus overlast!); later wordt naast het complex een bouwproject opgestart! Wees gewaarschuwd want dat gaat pas echt overlast opleveren. Kortom tenzij je alles voor zoete koek wilt slikken: blijf weg uit dit resort.

Schitterend

Nicole, 4-1-2013

Voor onze honeymoon hebben we de bora bora pacific dream geboekt. We zijn onze reis begonnen in het Manava Suite resort. Ons 2 kamer appartement was fantastisch mooi en ruim. Het resort is echt een plaatje en alles is tot in de puntjes verzorgd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Manava Suite Resort Tahiti in Tahiti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Manava Suite Resort Tahiti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Manava Suite Resort Tahiti scoort een 2.13 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: