Hotel Le Meridien Tahiti

Hotel aan zeeWeer vandaag32°26°

We hebben een aantal aanbieders voor Le Meridien Tahiti voor je op een rij gezet:

Laatste review

Een schitterend hotel, vlakbij de luchthaven van F'AAA.Dus makkelijk na een vermoeiende vlucht, anderzijds luidruchtig als je aan het zwembad ligt.Eten was er ruim en van perfecte kwaliteit!Zeer uitgebreid buffet!Kamers iets verouderd maar heel netjes.(garden room)

Kenmerken
Airco
Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Le Meridien Tahiti in het Nederlands

2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Meridien Tahiti in Tahiti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Meridien Tahiti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.