Sorteren

Reviews over Tahiti

Bijzondere vakantie!

Jessica
    25-4-2018

Super hotel! Werden erg goed geholpen! Heerlijk zwemmen in hun mooie zwembaden! Duikschool was top! Restaurants erg lekker (wel erg prijzig, maar waar is dat daar niet)?!

Hebben tussendoor morea bezocht en daar paar nachten in de intercontinental geslapen! Ook een aanrader!!😍

Schitterend

Nicole
    4-1-2013

Voor onze honeymoon hebben we de bora bora pacific dream geboekt. We zijn onze reis begonnen in het Manava Suite resort. Ons 2 kamer appartement was fantastisch mooi en ruim. Het resort is echt een plaatje en alles is tot in de puntjes verzorgd.

Fantastische ervaring!

Susan
    23-2-2012

Prachtig resort waar je helemaal ontspant! Prachtig aan zee, ruim opgezet, heerlijk buiten ontbijten en dineren aan zee met heerlijke temperatuur. We hadden de suite en die was geweldig qua opzet, genoeg ruimte, ruim balkon met meubilair en prachtig uitzicht op zee. Erg goede service en vriendelijk personeel. Soms goede aanbiedingen op hun eigen website, bijv bij langer verblijf krijg je dan ontbijt inclusief dat is erg prettig want ontbijtbuffet kost nl. 25 euro p.p elke dag.

Een prachtig plekje voor een rustige vakantie

J. van Leeuwen
    3-1-2010

Hiti Moana Villa's is een uitstekende plek om een aantal dagen te genieten van zon en zee.

De bungalows zijn volledig ingericht en schoon.

Verder is er gelegenheid om de was te doen, te zonnen, te zwemmen (in zee én in heerlijk zwembad).

Een auto is wel aan te bevelen om het eiland verder te verkennen.

We hebben genoten.

Saskia Rekmans
    12-8-2009

Wij zaten in bungalow aan zee. Prachtig uitzicht!

Eigenaar was vriendelijk. Hij heeft diverse dingen aangeboden die we konden doen. Hij gaf ons persoonlijk een privé-tour rond het eiland (tegen betaling), erg interessant en mooi.

Kano's kon je gewoon pakken als je zin had om op de lagune te kanoen.

Restaurants zijn in de buurt niet echt te vinden, maar 't is wel leuk om bij de 'roulotte' in de buurt te eten; niet te duur en typisch polynesisch gemoedelijk sfeertje.

Een keer met openbaar vervoer naar de stad gegaan maar moesten voor heel veel geld een taxi terug pakken omdat bussen ('le truck') er na zessen niet meer rijden.

We hebben ervaren dat Tahiti een mooie tussenstop is om daarna één van de andere Fr.Polynesische eilanden te bezoeken.

Dat heerlijke tropische gevoel krijg je hier nog niet echt. Daarvoor moet je naar bijv. Moorea, Huahine of Bora Bora.

Tahiti scoort een 8,1 uit 10, op basis van 7 reviews