Tahiti

We hebben een aantal aanbieders voor Tahiti voor je op een rij gezet:

Reviews over Tahiti

• 9bremerseefahrer30-10-2014

Schroffe Berge,wilde Täler+schwarze Strände

5 Tage hat die Fahrt gedauert von Hawaii nach Tahiti.Im Hafen wurden wir mit Musik begrüßt,die Gitarren+Ukuleleklänge drangen bis hoch aufs Bootsdeck.Unten wurden wir mit einer duftenden Blume der Tiare willkommen geheißen,die schwingenden Hüften der Tänzerinnen ließ die Stimmung steigen.Unsere Inselrundfahrt sollte uns die Schönheiten+ Schätze der Insel zeigen,viele herrliche Panoramen mit Gebirgskulisse von Moorea als Hintergrund haben wir gesehen.Schwarze Badestrände mit Basaltsand,Lava+ Basaltklippen mit Meeresbrandung, den Venuspoint mit Leuchtturm, botanische Gärten mit tropischen Blumen,eine wunderschöne Küstenstraße.Allerdings wurden auch die Probleme der Insel sichtbar. Viel Armut+Arbeitslosigkeit, verkommene Häuser mit rostigen Wellblech- dächern+ vielen Schrottautos in ungepflegten Gärten. Die Schönheiten der Natur passen so gar nicht zusammen mit der Armut der Bevölkerung. Das tropische Klima ist für uns Mitteleuropäer das größte Problem, dies sollte jeder Besucher bedenken

• 9Sfeer in stad
    • 2Zorg voor natuur
    • 7Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd met partner in september 2014

• 7gezustersheemskerk09-07-2013

Voldaan aan verwachtingen

Bij het ontschepen werden wij al opgewacht door een traditionele groep met de traditionele muziek van Tahiti. Deze verwachtingen werden niet beschaamd omdat wij tijdens onze wandeling door Papeete nog 3 van deze folkloristische groepen hebben gezien. Ook de welbekende slingers van bloemen en boombladen ontbraken niet. Het wordt pas echt leuk als wij van de gebaande paden afgaan en terecht komen in een feest voor de plaatselijke bevolking. Ontdaan van de toeristen maak je dan de echte folklore mee, de moeite waard. Verder is een wandeling langs de opgeknapte walkant (een soort boulevard) absoluut de moeite waard. let hier dan ook op de vele veelkleurige vissen in het heldere water.

• 7Sfeer in stad
    • 8Cultuur
    • 4Stranden

Gereisd met partner in februari 2011

• 10Selina22-02-2010

Tahiti 4-ever =)

Coole Insel, geile Partys und alles was das Herz begehrt!!!!!!! :x Tahiti, in einem Jahr komm ich wieder...!!!! Mit meinen Freunden versteht sich natürlich!

• 10Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 9Bert Jurgens11-11-2009

Frans Polynesie c'est le Paradis

In december mag ik Frans Polynesie de vijfde keer bezoeken. Dit keer Tikehau, Rangiroa en een katamarantocht in Fakarava, Kauehi en Toau. Duiken, duiken en nog eens duiken. Wat Polynesie zo bijzonder maakt is het natuurschoon onder water (vooral de Tuamotus), als boven water (society eilanden) als de mystieke gruwelijk mooie Marquesas. Ga hier niet heen als je strand en vertier zoekt. Mijdt ook Papeete (alleen misschien voor een dag). Bezoek de kleine familiepensions, de grotere hotels zijn onbeschrijflijk duur, een enkele uitzondering daargelaten.

• 9Omgeving
    • 2Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 8Stranden

Alleen gereisd in januari 2009

• 6Saskia Rekmans12-08-2009

Viel een beetje tegen

Als je mooie witte stranden op Tahiti verwacht zit je fout. Gelukkig wisten we vantevoren dat de stranden er zwart zijn omdat het een vulkanisch eiland is. Toch viel het een beetje tegen. We hadden er iets meer sfeer verwacht. De natuur op het eiland is wel erg mooi; veel groen, mooie exotische planten en bomen en veel mooie watervallen. Bus ('Le Truck') rijdt na zessen niet meer buiten Papeete.

• 7Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2009

• 10Tiare17-06-2008

Estuvimos 12 días en la Polinesia Francesa, mi marido y yo tenemos muchas ganas de volver. Peroe esta vez iriamos varios meses. Es el paraiso, se come muy bien y todo es maravilloso alli. Los maoris de las islas que han ido a la capital por problemas de ciclones, sunamis etc, le cuesta adaptarse a una nueva forma de vida lo conseguiran ojala el gobierna frances les de la independencia es lo que ellos desean...

• 10Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met partner in juni 2004

• 6Nicole25-04-2008

Tahiti is een groen eiland, alleen erg smalle zwart zand stranden, water lekker warm, vanaf de kust dolfijnen te zien, Papeete is leuk om door heen te lopen, restaurants zijn er genoeg maar waren erg leeg in april, Tahiti Iti is wat ongerepter en meer echt dan Tahiti Nui. Qua uitgaan was er 1 tent (Trois Brasseurs) die gezellig vol zat.

• 6Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur