Hotel Kia Ora (Rangiroa)

We hebben een aantal aanbieders voor Kia Ora (Rangiroa) voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Kia Ora (Rangiroa) in het Nederlands

luxe op een onbewoond eiland

govaert tania
31-5-2010

aan de andere kant van de wereld, zover weg van alles ligt hier een waar paradijs. bungalows zowel op het strand, als op palen in de lagune voorzien van het nodige comfort en super romantisch. De ideale stek voor de huwelijksreis!!!! Het restaurant is buitenaards goed, best chocomousse ter wereld! Mogelijkheden om meer te doen dan op het prachtige strand te liggen of in de grootste lagune ter wereld te dobberen; dolfijncruise, duikschool, parasailing en kayakken. Het is een hele onderneming om er te geraken, maar dat is het meer dan waard.

Gereisd Met partner in juli 1995

Een waar paradijs!

T. Kleijn
5-8-2009

Prachtig uitzicht over de lagune, infinity pool, mooie villa's, goed restaurant, goede duikschool. Een heerlijk resort!

Gereisd Met partner in november 2008

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kia Ora (Rangiroa) in Rangiroa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kia Ora (Rangiroa) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.