Reviews over Rangiroa

luxe op een onbewoond eiland

govaert tania,
    31-5-2010

aan de andere kant van de wereld, zover weg van alles ligt hier een waar paradijs.

bungalows zowel op het strand, als op palen in de lagune voorzien van het nodige comfort en super romantisch. De ideale stek voor de huwelijksreis!!!!

Het restaurant is buitenaards goed, best chocomousse ter wereld!

Mogelijkheden om meer te doen dan op het prachtige strand te liggen of in de grootste lagune ter wereld te dobberen; dolfijncruise, duikschool, parasailing en kayakken.

Het is een hele onderneming om er te geraken, maar dat is het meer dan waard.

Gereisd met partner in juli 1995

Een waar paradijs!

T. Kleijn,
    5-8-2009

Prachtig uitzicht over de lagune, infinity pool, mooie villa's, goed restaurant, goede duikschool. Een heerlijk resort!

Gereisd met partner in november 2008
Rangiroa scoort een 7,7 uit 10, op basis van 2 reviews