Hotel Le Taha'a Private Island & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Le Taha'a Private Island & Spa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Le Taha'a Private Island & Spa in het Nederlands

2006

In jan '04 hebben wij hier 5 nachten geslapen en het is werkelijk het paradijs op aarde!Overwaterbungalow is helemaal het einde en als je het er echt voor over hebt moet je een bungalow boeken op het uiterste puntje van 1 vd steigers. Personeel is verschrikkelijk vriendelijk, prijzen vh eten en drinken zijn erg aan de prijs maar dat heb je er echt voor over wanneer je dit moois wil meemaken. Tevens is er een prachtig zwembad met fantastisch uitzicht op het rif wat voor de deur ligt. Zelfs zonder snorkel zie je de mooiste vissen voorbij komen en s'avonds komen de roggen op het licht af welke onder het plateau van de waterbungalow is bevestigd.Ontbijt hebben we zelfs een keer met een kano laten bezorgen. Je kan zo vanaf je prive terras te water. Echt een droombestemming!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Taha'a Private Island & Spa in Raiatea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Taha'a Private Island & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Taha'a Private Island & Spa scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.