9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Intercontinental Resort & Spa Moorea voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Intercontinental Resort & Spa Moorea in het Nederlands

dolfijnen hotel

CEeIB, 19-9-2010

Prachtig hotel. Wij werden geupgrate naar een half overwater bungalow. Champagne als honeymoon attentie. Het hotel heeft de mogelijkheid om met dolfijnen te zwemmen. Kost een vermogen maar is wel fantastisch!! De 3 dolfijnen worden ook echt goed behandeld en er wordt met respect met ze omgegaan, heel belangrijk vonden wij. Heel goed eten ook!!

droom paradijs

michel, 20-8-2008

Huwelijksreis naar Tahiti, Moorea, Huahine en Bora Bora. Moorea is veruit het beste bevallen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Intercontinental Resort & Spa Moorea in Moorea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Intercontinental Resort & Spa Moorea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Intercontinental Resort & Spa Moorea scoort een 9.5 uit 10 op basis van 4 reviews.