Aparthotel Hibiscus Moorea

Kleine hotelsWeer vandaag30°25°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Hibiscus Moorea voor je op een rij gezet:

3 reviews over Aparthotel Hibiscus Moorea in het Nederlands

Fijne afsluiting van ons verblijf op Moorea

Marcel
7-10-2010

Dit was een fijne afsluiting van ons verblijf op Moorea. We hebben 10 dagen doorgebracht op Moorea, waarvan 7 dagen bij de buren van camping Nelson en dus 3 dagen hier. Dit was een onderdeel van onze wereldreis en hebben hier een heerlijke tijd gehad. De hutjes zijn mooi ingericht. Ze hadden speciaal voor ons alles zeer romantisch ingericht/versierd. De prijs is misschien aan de hoge kant, maar voor Moorea is het een van de goedkoopste plekken voor deze kwaliteit. Wij hadden een fantastisch uitzicht over de zee met 's avonds super mooie zonsondergangen. De hutjes verder van het strand hebben dit minder. Alles was verder heel erg schoon. De zee hiervoor is ideaal voor kleine kinderen. Tip is om een kano te huren om op zoek te gaan naar pijlstaartroggen en haaien(bijna 100% zekerheid dat je ze spot). Wij hebben tussen een groep van 20 haaien en 20 roggen gezwommen. Fantastisch!

Gereisd Met partner in maart 2007

Heel mooi en sfeervol!

Saskia
12-8-2009

Erg mooie sfeervolle huisjes in een prachtige tuin! Personeel aan de receptie erg vriendelijk. Prachtige lagune om in te snorkelen. Diverse restaurantjes in de buurt. Genieten!!!

Tiki Village lijkt een tourist-trap, maar die show mag je niet missen. Reserveer die op tijd bij de receptie.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel mooi en sfeervol!

Saskia Rekmans
12-8-2009

Gereisd Met partner in Wed Aug 12 2009 21:17:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Hibiscus Moorea voor je op een rij gezet:

• Overige servicesKluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hibiscus Moorea in Moorea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hibiscus Moorea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.