Hotel Relais Mahana

Kleine hotelsWeer vandaag32°26°
Hotel Relais Mahana

We hebben een aantal aanbieders voor Relais Mahana voor je op een rij gezet:

Laatste review

Saskia Rekmans,

Dit eiland is echt een paradijs op aarde.

Omdat we er buiten het seizoen kwamen was het er heerlijk rustig, maar er was ook weinig personeel en daardoor de service wat minder. Ook was het zwembad buiten gebruik, maar wie heeft dat nodig met zo'n prachtige lagune.

Wat je zeker moet doen is een lagoon tour met motu picknick en shark feeding van Huahine Nautique. Dat was voor ons zo'n onvergetelijke ervaring! Op Bora Bora doen ze ook dat soort tours maar op Huahine is het stukken rustigen en daardoor veel meer genieten.

We zij ook eens gaan eten bij de buren (Pension Mauarii) en daar leek de sfeer van het 'resort' wat gezelliger.

Kenmerken

2 reviews over Hotel Relais Mahana in het Nederlands

Saskia Rekmans

Saskia

Dit eiland is echt een paradijs op aarde.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Relais Mahana in Huahine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Relais Mahana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.