Hotel Sofitel Matira

Plaats als eerst een review!

Nog geen reviews over Hotel Sofitel Matira

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenHiken
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Matira in Bora Bora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Matira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.