1 review over Hotel Novotel Bora Bora Beach Resort in het Nederlands

2008

mooi hotel, goed gelegen

Esther
18-8-2008

Mooi hotel, gunstig gelegen aan het mooiste strand van het eiland, grote ruime kamers en grote badkamer van alle gemakken voorzien. Gratis kano's waarvan je naar het tegenover gelegen eilandje kunt roeien. Supermarktje naast het hotel en enkele restaurantjes.

Gereisd Met partner in augustus 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Bora Bora Beach Resort in Bora Bora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Bora Bora Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.