Hotel Intercontinental Le Moana Bora Bora

HotelWeer vandaag30°24°
Hotel Intercontinental Le Moana Bora Bora
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Intercontinental Le Moana Bora Bora voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Intercontinental Le Moana Bora Bora in het Nederlands

Paradijs

Joost
14-10-2014

Ik heb nog nooit een hotel/ resort gehad dat zo goed was. De omgeving is paradijselijk, de bevolking en de werknemers in het hotel zijn ontzettend vriendelijk, de service is echt bijzonder. De General Manager van het hotel wist wie we waren en zelfs welke excursies we hadden geboekt. Ze vroeg of alles naar wens was geweest. Dit maakte de ervaring zo bijzonder in mijn ogen.

De kamers zijn prachtig. De over-water bungalows zijn de prijs meer dan waard (voor een keertje).

Restaurant en het eten zijn ook bijzonder goed.

We hebben hier de tijd van ons leven gehad

2008

leuke ervaring

Michel
20-8-2008

Bora Bora was een leuke ervaring maar kon niet aan mijn verwachtingen voldoen. Super toeristisch en voor de rest weinig te doen. Tahiti en Moorea waren wat mij betreft leuker en mooier om te bezoeken. Als je voor Intercontinental zou kiezen zou ik eerder voor de Thalasso gaan welke op een motu gelegen is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Intercontinental Le Moana Bora Bora in Bora Bora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Intercontinental Le Moana Bora Bora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Intercontinental Le Moana Bora Bora scoort een 9.75 uit 10 op basis van 2 reviews.