Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag30°25°
9,6

Een toch wel heel bijzondere vakantieplek is Bora Bora Pearl Beach Resort & Spa. De accommodaties die midden in de lagune liggen, het zwembad, de sportfaciliteiten en het duikcentrum zorgen ervoor dat je je hier niet hoeft te vervelen. Het resort ligt op een eigen eiland, dus je zal de boot moeten nemen als je op het hoofdeiland wilt dineren.

We hebben een aantal aanbieders voor Bora Bora Pearl Beach Resort voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Bora Bora Pearl Beach Resort in het Nederlands

Een pacific Dream

Nicole
5-1-2013

Fantastisch mooi resort wat we bezocht hebben tijdens onze honeymoon door Frans Polynesië. Het is echt een plaatje. We hadden een schitterende overwaterbungalow aan de buitenring. Zelf 's-nachts konden we zwemmen door de verlichting onder ons huisje. Een heerlijk zwembad en een fantastisch strand. Het resort ligt op een eigen eiland. Je kunt met de hotelboot naar de overkant om uit eten te gaan. Of bij het resort zelf eten. Wanneer je op het hoofdeiland wilt eten, moet je reserveren en wordt je door het restaurant opgehaald. Bloody Mary is een echte aanrader. Wel is alles erg prijzig, maar wat dat kan bijna niet anders op de mooiste plek van de wereld.

Gereisd Met partner in april 2010

Prachtige vakantie!

Rens
9-2-2011

Ik ben er met de feestdagen met mijn vriendin heen geweest en het is echt een prachtig eiland. De zee is prachtig, de sfeer is heerlijk op dit kleine eiland en vooral de rust.

Alleen een beetje jammer dat we van kamer moesten wisselen omdat er wat mis was met het bad! Voor de rest een TOP vakantie! Wil er zeker nog eens heen.

Gereisd Met partner in december 2010

Fantastisch mooi !!

elise nouris
27-7-2010

Wij zijn in december 2004 hier geweest. In combinatie met Pearl hotels op Moorea en Tahaa. Echt...dit is onze mooiste reis ooit geweest en hoop ooit nog een keer deze eilanden te mogen bezoeken. Denk dat het moeilijk is dit te overtreffen. Krijg je de kans om hier naar toe te gaan...DOEN !!

Gereisd Met partner in juli 2010

SEPTEMBER 2008

B0GAERS ETIENNE
10-2-2010

in de regen kwamen we toe met de boot vanaf de luchthaven over de lagune, geweldige ervaring. We waren met een groep van 12, We hadden allemaal over water kamers. Voor alles werd gezorgd ( samen aan tafel) Zeker doen op Bora Bora fietsen rond het eiland.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

mooiste eiland ter wereld

VANOVERSCHELDE
7-9-2008

ik heb nog nooit zo een mooi eiland gezien , vooral de kleuren zijn ongezien , al 2 x geweest en ga zeker terug - goei hotel met privee zwembad , prijs ok voor deze bestemming . london is duurder en zijn geld niet waard

Gereisd Familie in september 2008

Lief en lekker.

Waalbert Archibald Klaas
1-8-2008

Het was een prachtige vakantie, alleen de kindvriendelijkheid viel een beetje tegen.. Onze dochter heeft nachten lang gehuild, maar niemand die er iets aan kwam doen.. Maar verder prima naar onze zin gehad.

We zijn in vele hotels geweest all over the world, maar sloeg wel echt alles.

Gereisd Met partner in augustus 2008

2007

Heel duur, maar ook voor ons het beste hotel

Vicky
8-11-2007

Heel duur, maar ook voor ons het beste hotel. Vooral door de exclusieve ligging!

Gereisd Familie in november 2007

Ik ben hier samen met mijn vriendin naar toegeweest ten je

S. WIJNINGS
4-3-2007

Ik ben hier samen met mijn vriendin naar toegeweest ten behoeve van onze trouwdag! Dit was echt het allermooiste wat je kunt meemaken. Het kost veel geld maar je krijg er zoveel meer voor terug! De mensen daar zijn zo vriendelijk dat is niet te bevatten. Savonds gaan de lichten aan onder je huisje op het water en komen de roggen naar je huisje echt geweldig omdaat naar te kijken! We zijn hier 17 dagen geweest en ik weet nu al dat er een beter en mooie hotel niet bestaat op aarde. Alles is af niets is kapot of zit een kras op echt amazing!!! Wat je zeker moet doen is 50 meter van je huisje weg zwemmen op en luchtbed gaan liggen en je blijft daar liggen je drijft niet weg. Zo kun je heel goed naar de vissen kijken. We gaan over paar maander weer terug alleen nu voor 14 dagen zodat onze trouwreis toch speciaal blijft. We hebben ook een keer regen gehad helemaal geweldig een warm douche is het die uit de hemel valt.

WERKELIJK EEN PARADIJS OP AARDE... EEN ECHTE AANRADER VOOR IEDEREEN

Gereisd Met partner in februari 2007

Top hotel - klasse - ik zou wel de garden bugalows . die -

vanoverschelde
16-2-2007

Top hotel - klasse - ik zou wel de garden bugalows aanraden . die kosten de helft van de paalwoningen op het water en ze hebben een prive zwembad - met muren rondom - ik ging reeds 2 x en ga zeker nog terug - ook een aanrader is de nui sheraton - we veel duurder

Gereisd Familie in juli 2004

Dit hotel is echt geweldig

Inge en Rutger
7-1-2007

Dit hotel is echt geweldig. Huisje op palen in de lagoon. 's Ochtends stap je uit je bed en kun je zo het water in met een adembenemend uitzicht. 's Nachts hoor je de vissen onder je huisje spartelen. Dit is a one of a life time experience! Als je hier boekt boek dan wel zo'n overwater bungalow en je waant je in het paradijs. We hebben in vele hotels geslapen all over the world maar dit is absoluut onze favoriet.

Gereisd Anders in januari 2007

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBadminton, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bora Bora Pearl Beach Resort in Bora Bora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bora Bora Pearl Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.