Hotel Bora Bora Nui

10Fenomenaal

Eilanden in de Stille Oceaan, Frans Polynesie, Bora Bora

Op vakantie geweest naar Bora Bora Nui?

10Fenomenaal

• Sauna

3 reviews over Hotel Bora Bora Nui

• 2018
    10Maaike16-04-2018

Paradise

Het is het paradijs op aarde, het is echt zo! Nergens vind je zulk blauw water, in ook alle tinten blauw die er zijn. De mensen zijn heel vriendelijk, het zand is wit en de vissen hebben fantastische kleuren. Er zijn een giftige insecten, wel muggen etc dus goede spray mee. Eten is in de zomer beperkt van wat keuzes op het eiland zelf (de resorts hebben wel alles) omdat veel geïmporteerd wordt. Je kan er prachtige donkere parel sieraden kopen. Ga zeker naar matira beach en verblijf ook daar als je op het main eiland bent. Ik raad village temanuatu zeer aan! Mooie basic bungalows bij het mooiste strand ter wereld voor een mooie prijs. Een nacht in een over water bungalow moet natuurlijk, maar voor degene die dat niet voor een week kunnen betalen 🙋.. is een nacht toch aan te raden want het is een ervaring die je nooit vergeet!

Alleen gereisd in augustus 2016

• Oude reviews

10Debby22-08-2007

Wij zijn hier op huwelijksreis geweest en hadden een overwater villa. Geweldig! Wij kunnen geen slechte berichten geven over deze accomodatie. De service was geweldig! Mocht je hierheen gaan dan is het kano-ontbijt en bbq op eigen terras een aanrader! De villa's zijn ruim en wij hebben ons hier 10 dagen heerlijk vermaakt. Voor kinderen is er weinig te doen, je ziet dan ook weinig kids. Al met al een topper voor stellen!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 10C. Floor29-05-2006

Dit is paradijs op aarde. Vanaf de luchthaven met een luxe jacht naar de overwater receptie. De overwater bungalows zijn mega ruim en service is top. 's Avonds worden de gordijnen gesloten en het bed opengeslagen. De 2 restaurant zijn gevarieerd genoeg om een week lang lekker te eten. Vooral het restaurant op het strand is zeer gezellig. Tijdens het verblijf op dit resort loop je de kans meerdere celebrities tegen het lijf te lopen. De receptie is vriendelijk en helpt graag bij het organiseren van excursies

Gereisd in mei 2006

Hotel Bora Bora Nui info